Week 6 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

18 Januari 2014 | Nederland, Best

Aan het begin van de week kwam mijn zusje naar me toe en vertelde dat er kinderen in haar klas waren die het zo leuk vonden wat ik doe, dat ze me wilden helpen! Natuurlijk vind ik dit super leuk en heel erg aardig. Van een paar meiden uit mijn zusjes klas kreeg ik te horen dat ze armbandjes gingen maken en die zouden gaan verkopen om geld op te halen voor mij. Hoe lief is dat?!?!?! Ik heb nog niet te horen gekregen hoe het is gegaan, maar ik hoop dat het ze gelukt is om wat geld op te halen.

Op dinsdagavond kreeg ik het stukje tekst te lezen die in de Uitstaling komt. Super leuk en nu hopen dat veel mensen hem zullen lezen!!!

Op donderdag begon voor mij de toetsweek, dit zorgde voor een stilstand op het Peru-project. Ik hoop dat ik nog wat in het weekend kan gaan doen en zeker als mijn toetsweek is afgelopen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 23986

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: