Week 11 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 11 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 11

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

21 Februari 2014 | Nederland, Best

De afgelopen tijd had ik van verschillende mensen flessen gekregen, dit waren er nu wel erg veel geworden dus leek het me slim om ze weg te gaan brengen. Dat was mijn eerste inkomen voor deze week, even de supermarkten langs om het statiegeld te krijgen.
Uiteraard had ik ook dit weekend weer het huis schoongemaakt!
Er werd ook nog lekker geboden op de spullen die ik op internet heb gezet.

Maandag op school kreeg ik te horen wat we opgehaald hadden met de valentijnsactie. Toch een leuk bedrag dat ik kan gebruiken om mijn eerste termijn mee te betalen.
'S middags kwam er een klant voor een van de spullen die ik op internet had gezet.

Ook dinsdags kwam er een klant om iets te kopen! Zo komt er ook geld in het laatje ;).

Dan ook nog eens vrijdag wat spullen verkocht dus weer in totaal een mooi bedrag opgehaald!

Omdat ik binnenkort 15 jaar wordt ben ik deze week ook al op zoek gegaan naar een leuk baantje. Als iemand nog suggesties heeft of een leuk baantje heeft hoor ik het graag! Ja ja, een krantenwijk heb ik al, 2 maar liefst! :)
Kort samengevat een rustige week, maar toch weer geld opgehaald!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 23985

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: