Week 18 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 18 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 18

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

11 April 2014 | Nederland, Best

In het weekend begon ik met het maken van een taart die besteld was.
Terwijl deze in de oven zat had ik meteen het huis schoongemaakt.
Voordat ik de taart kon afmaken moest ik naar de voetbal. Tijdens de wedstrijd ging er iets mis... Ik ging door mijn enkel en moest voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Het bleek dat ik mijn enkel gekneusd had. Ik baalde verschrikkelijk omdat dit zou betekenen dat ik al mijn plannen voor dit weekend moest afzeggen zoals het wassen van auto's, maar ook mijn werk! Waar ik voor de tweede keer heen zou gaan! Mijn enkel moest in het drukverband en moest hem de hele tijd omhoog houden. Daar gingen alle acties voor het Peru-project...
Die middag maakte ik nog wel de taart af die zondag ochtend afgeleverd moest worden.

Zondag ochtend moest ik dus de taart afleveren (hij was voor een Chinees gezin vandaar het Chinese teken op de taart op de foto). Ze vonden hem erg mooi en lekker, daar doe ik het voor!

In de schoolweek werd aangekondigd dat er binnenkort een Buffel diner zou komen. Alleen we moesten kaartjes ophalen maar die waren al weg voordat ik er was geweest. Maar gelukkig komen er nog twee Buffel diners! Mocht u het leuk vinden om bij een van deze diners aanwezig te zijn, neemt u dan gerust contact met mij op! Wanneer deze diners plaatsvinden is nog niet bekend, wel weet ik dat het een 3-gangen keuze menu is. De kosten zijn €25,00 per persoon exclusief drinken waar u vooral mij mee helpt als u de kaartjes bij mij bestelt! ;)

Verder had ik deze week me nog opgegeven voor de garageverkoop die binnenkort gaat plaatsvinden, namelijk 19 april! Dus komt u allen langs, koop wat leuks en steun daar gelijk het Peru-project mee! Wij staan in de Hoenderhei in Best!!! Tot dan!

Vrijdag middag was ik weer een taart aan het maken, die door mijn zusje was besteld om mij te helpen. Super lief van haar!!!
Ik ging wel weer gewoon werken, gewoon omdat het leuk is en mijn enkel niet veel pijn meer deed. Het ging dan ook erg goed en was net zoals vorige week weer erg gezellig.
Na het werken nog even de taart versieren en toen was die ook klaar! Mijn zusje was er super blij mee, het was precies wat ze wilde!

De week ging dus niet echt hoe die gepland was, nu wil ik dit alles wel weer in gaan halen. Dat wordt dus hard doorwerken en drukke dagen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 23970

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: