Week 23 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 23 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 23

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

16 Mei 2014 | Nederland, Best

Het weekend was tamelijk rustig. Ik heb lekker het huis schoongemaakt, maar daar bleef het deze keer bij.

Maandag kwam er een meisje uit de straat langs. Zij had (weer) een eigen actie opgezet om geld voor mij op te halen. Hoewel deze keer minder goed gelukt was dan de vorige keer, vind ik het nog steeds super lief dat ze dat voor mij wil doen.

Woensdag had ik weer een klein inkomen. Ik had een aantal flessen gekregen die ik weg kon brengen en het is altijd toch een leuk bedragje als je denkt dat het maar flessen zijn. ;)

Donderdag avond moest ik voor iemand werken in de Plus. Diegene kon deze avond niet dus wilde ik natuurlijk erg graag invallen! Net zoals de andere dagen was het weer hartstikke gezellig!.

Vrijdag avond na het werken moest ik snel eten en omkleden omdat ik nog moest gaan oppassen. Dus haast haast maar toch op tijd daar aangekomen. De kinderen uiteindelijk naar bed gebracht en lekker even ontspannen. Eigenlijk is het zo makkelijk verdienen ;)!!!

Toen was deze week al weer om. Niet super veel gedaan, maar als ik in mijn agenda kijk staat er voor komend weekend veel werk klaar.
Dus kom maar op!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 24180

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: