Week 34 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 34 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 34

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

12 Augustus 2014 | Nederland, Best

Sorry dat het verslag zo laat komt. Waarbenjij.nu was bezig met onderhoud waardoor ik mijn blog niet kon plaatsen. Hier is hij als nog!

We waren weer thuis dus dat betekende voor mij weer aan het werk! Ik belde mijn werk om te kijken of ik zou kunnen komen werken. Jammer genoeg kreeg ik te horen dat de baas op vakantie was, dat betekende dat ik komende week daar nog niet kon gaan werken. Wel had ik andere dingen die ik moest doen.
Zaterdag avond ging ik even langs bij twee huizen in de straat. De bewoners waren namelijk op vakantie en hadden mij gevraagd om voor een vergoeding op het huis en de huisdieren te passen. Ik ging dus even langs om te kijken wat ik precies allemaal moest doen. Kranten en de kliko buiten zetten, konijn verzorgen, vissen eten geven en de planten water geven waren de klusjes die gedaan moesten worden.

Zondag ging ik onze eigen auto wassen, die was wel toe aan een beurtje na de vakantie! Hij was lekker vies dus was ik er wel een tijdje zoet mee.

Maandag had mijn moeder het goede idee om briefjes te maken om het auto wassen van mij te promoten. Deze had ik 's middags gemaakt en naar mijn vader gestuurd zodat hij ze kon uitprinten.

Dinsdag kwamen mijn kranten weer, ik vond het niet eens erg om te doen. Lekker buiten wat geld verdienen, het weer was ook niet super slecht dus dat was wel fijn.

Woensdag avond moest ik bij de Plus werken. Omdat het vakantie is worden we soms ook op andere dagen ingeplant dus dat kwam nu wel uit, dan werkte ik al in ieder geval één dag extra!

Kortom meerdere kleine inkomens, hopelijk kan ik volgende week ook weer bij mijn andere werk werken en weer goed geld verdienen!