Week 37 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 37 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 37

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

29 Augustus 2014 | Nederland, Naastenbest

In het weekend kon ik mooi weer het huis schoonmaken voor een kleine vergoeding. Voor de rest had ik in het weekend niet heel veel op kunnen halen.

Maandag had ik wel goede zaken gedaan voor het voetbaltoernooi. Samen met mijn groepje was ik langs de basisscholen in Best geweest om een poster op te hangen om ons voetbaltoernooi te promoten. De poster staat bij de foto's, dus kinderen, kleinkinderen, broertjes, zusjes, buurjongetjes, buurmeisjes maakt niet uit, doe mee!!! Het wordt sowieso super leuk! We hebben er zelfs nog van alles omheen geregeld zoals een springkussen, popcornmachine, limonadefontijn etc. Ook voor de ouders hebben we het een en ander geregeld, zo zal de kantine open zijn er is er voor dartgelegenheid in de kantine gezorgd! Daarnaast zal er ook nog een loterij plaatsvinden met erg veel en super leuke prijzen! Dus ook al doet u zelf niet mee aan het toernooi, kom zeker kijken!

Dinsdags had ik gezorgd dat er een mail kwam die naar alle basisscholen gestuurd zou worden om via de ouders van de kinderen ons voetbaltoernooi te promoten. We willen zoveel mogelijk enthousiaste kinderen hebben voor ons toernooi!

Donderdag heb ik mijn tweede termijn betaald! Dat betekent dus dat ik al over de helft ben!!! Ik ben erg blij dat ik al zo ver ben, nog even doorgaan tot het einde en dan zal al dit werk zich uitbetalen!

Vrijdag kon ik ook nog langs de huizen die flessen voor mij sparen om alle flessen op te gaan halen. Het waren er erg veel!!! Tijd om ze weg te brengen had ik nog niet omdat ik daarna zelf moest gaan werken bij de Plus! Dan komt dat volgende week wel, want voor dan staat er weer genoeg op het programma!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naastenbest

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 23975

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: