Week 50 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 50 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 50

Blijf op de hoogte en volg Rick

28 November 2014 | Nederland, Naastenbest

Voor de bestelling waar ik vorige week aan begonnen was moest ik nog een perentaart maken en de chocoladetaart versieren. Beide waren ze goed gelukt en de 'klant' was zeer tevreden ;).

Aangezien aanstaande zaterdag de go/no go voor de Peru-reis. Veel Peru-gangers maakten zich hier best veel zorgen over. Hierdoor kregen we een mailtje van een begeleider, waarin gezegd werd dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Sommige Peru-gangers staan er niet best voor maar als ze hard gaan doorwerken moet het allemaal goed komen. Dit mailtje zorgde ervoor dat er bij sommige weet wat rust kwam.
Ik zelf had meer/strengere controle verwacht bij de go/no go, maar dit is natuurlijk fijn voor alle Peru-gangers dus ben ik toch erg blij!

Op het einde van de week begonnen we met de Peru-groep aan een actie die een groepje had georganiseerd. Deze keer was het een 24-uurs-lesmarathon. Deze duurt van 12:00 tot 12:00 de volgende dag. Eerst had ik nog gewoon les maar om 14:00 kon ik aansluiten bij de begeleiders. Ik was ingepland tot 5:00 's nachts... Een lange nacht dus! Maar ook een heel erg leuke nacht! Er waren allemaal leuke activiteiten gepland en ik heb van alles moeten doen. Toen ik begon moest ik eerst even drinken maken voor alle leerlingen die meededen met de lesmarathon. Er waren twee groepen die meededen, de jongere en de oudere groep. Na het drinken ging de jongste groep een fotografieopdracht doen waarbij ze zichzelf moesten fotograferen op een manier waardoor het lijkt op gezichtsbedrog. Ondertussen was de oudere groep bezig met een pubquiz. Daarna waren er nog heel veel andere lessen. Er was een stoelendans, Spaanse karaoke avond (die super leuk was!), disco, zumba les, debatteren en levend stratego. Na het levend stratego ging ik naar huis. Toen snel gaan slapen want de volgende dag moest ik een belangrijke wedstrijd spelen.
Foto's van de lesmarathon komen volgende week!