Week 55 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 55 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 55

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

02 Januari 2015 | Nederland, Naastenbest

Deze week ben ik naar de bank geweest om mijn geld voor Peru te tellen en weer een deel te storten... en wat blijkt? Ik heb het gehaald!!! Ik heb de reis bij elkaar kunnen sparen! Binnen een jaar €2600,- kunnen ophalen... wauw! Ben super blij dat het me gelukt is en niet in 'geldproblemen' ben gekomen! Nu kan ik minder tijd aan geld verdienen gaan besteden en meer aan mijn profielwerkstuk.

Voordat ik hier achterkwam heb ik eerst nog de auto van pap schoongemaakt. Man wat was die vies zeg! Maar dat komt ook omdat ik lange tijd hem niet had schoongemaakt. Het was wel koud om te doen, maar pap was blij toen hij eindelijk weer eens helemaal schoon is!

Daarna was ik op nieuwjaarsdag nog naar mijn familie geweest. Zoals we elk jaar doen. We gingen ook weer naar oma, maar deze keer waren daar ook mijn tante, neefje en nichtje (die in Frankrijk wonen). Van oma en mijn tante heb ik een donatie gekregen en van mijn oom heb ik nog een tas vol met flessen gekregen. Met alle inkomsten ben ik blij dus hier natuurlijk ook mee!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naastenbest

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 24086

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: