Week 41 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 41 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 41

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

26 September 2014 | Nederland, Naastenbest

Ik wist dat dit een week zou worden waarin ik veel dingen zou moeten regelen en afspreken... en dat bleek te kloppen.

Één ding waar ik veel mee bezig was, was sponsoren regelen. Erg veel mailtjes moesten er verstuurd worden maar dit heeft gelukkig wel wat opgeleverd met één sponsor in het speciaal. Via Best Vooruit was ik namelijk met een meneer in contact gekomen die bij een bedrijf werkt dat graag kleine projecten voor het goede doel sponsort. Ik heb toen met die man gesproken en hij zou het op het werk voorleggen. Hier kreeg ik een antwoord van. Ze gaan ons een super mooi bedrag sponsoren wat zelfs uitgedrukt is in $ omdat het een Amerikaans bedrijf is!!! We hebben gewoon een Amerikaanse sponsor voor een voetbaltoernooi hier in Best! Ik was hier zo blij mee dat ik snel mijn groepje bij elkaar geroepen om dit goede nieuws met hun te delen. Ook zij waren heel erg blij! Nu moeten we met een goed voorstel komen hoe we dit geld gaan besteden.

Ook heb ik een vergadering gehad met mijn groepje. We hebben afgesproken dit standaard op woensdag in de schoolpauze te doen zodat iedereen altijd kan. We hebben wat afspraken gemaakt en wat deadlines gesteld, dus we hebben er wat druk achter gezet.

Daarnaast heb ik op de voetbal ook nog wat dingetjes geregeld. Onze vlagger van mijn team had namelijk aangegeven dat hij het wel leuk vond om tijdens ons toernooi te komen helpen. Nu had ik een mooie taak voor hem bedacht en had deze aan hem doorgegeven. Hij vond het een leuk en goed plan dus was ik én hij blij!
Ook was ik naar mijn trainer gegaan die een eigen fysiotherapie heeft, om te vragen of ik een poster van ons voetbaltoernooi in zijn wachtkamer mag hangen. Dit was geen probleem. Als ik zaterdag een poster mee zou nemen zou hij ervoor zorgen dat deze opgehangen werd.

De meneer van onze Amerikaanse sponsor waarmee ik contact had, had gevraagd of ik hem nog even wilde bellen. Hij vertelde wat er verteld was over ons toernooi en wilde graag zo snel mogelijk een voorstel voor de geldbesteding ontvangen. Dat moet ik dus nu nog gaan regelen. Een goed voorstel met mijn groepje verzinnen en dan doorsturen naar het bedrijf.

Aan het einde van de week mocht ik dan ook nog flessen gaan ophalen. Deze keer waren het er niet heel veel maar ach... elk klein beetje helpt!

Erg veel geregeld dus en ik verwacht dat dit aankomende week niet zal veranderen!