Week 61 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 61 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 61

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

13 Februari 2015 | Nederland, Naastenbest

Aan het begin van de week kreeg ik een mailtje van mijn oom. Hierin zei hij dat hij me wel wilde helpen met het zoeken naar informatie en testjes voor mijn profielwerkstuk. Erg fijn dat hij me op deze manier wil helpen aangezien hij ver weg woont. Later die week had ik al wat informatie gemaild gekregen, waar ik misschien wel iets mee kan. Ik heb er nog niet heel goed naar kunnen kijken want moest nog even voor school een aantal dingen doen voordat het vakantie zou worden. Ik had namelijk nog een boekpresentatie en een danspresentatie die ik graag goed wilde maken

Ik heb dus alleen op het begin van de week aan mijn profielwerkstuk kunnen werken. Ik kon er niet zoveel aan doen als vorige week, maar beetje voor beetje komen we verder!

Dan helemaal op het einde van de week... Het begin van carnaval!!! Dit zal ook wel wat tijd in beslag gaan nemen, verwacht ik, haha! Misschien tijdens carnaval maar zeker na carnaval zal ik weer hard gaan werken aan mijn profielwerkstuk en natuurlijk aan school. Maar als ik eerlijk ben ben ik nu vooral benieuwd naar hoe carnaval zal gaan worden!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naastenbest

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 23976

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: