Week 27 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 27 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 27

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

20 Juni 2014 | Nederland, Best

De week begon met flessen ophalen, het was heerlijk weer dus totaal niet erg om te doen. Ze hadden (weer) erg veel flessen waarmee ik natuurlijk erg blij was. Ik ging meteen op weg om ze weg te brengen naar de supermarkten om het statiegeld te krijgen. Het is wel handig om een paar flessen weg te hoeven brengen en dan toch een leuk bedragje binnen te krijgen!

Zaterdagochtend stond ik vroeg op om in de tuin van een kennis te werken. Hierbij kreeg ik hulp van de dochter van de eigenaar wat erg gezellig was! Het verdiende goed maar jammer genoeg moest ik om 12:00 stoppen omdat het anders gewoon te heet zou worden. De tuin was nog niet af en er kwamen steeds meer kleine opdrachtjes bij, waardoor ik genoodzaakt ben om terug te komen... wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind!

Maandag was mijn zusje weer druk bezig met het maken van armbandjes om deze dan uiteindelijk voor mijn project te verkopen. Ik heb er natuurlijk zelf ook een paar gekocht zodat ik zelf ook meehelp met het project. Het blijft super leuk dat zoveel mensen, op zoveel verschillende manieren mij willen helpen.

Dinsdagavond moest ik invallen voor iemand bij het werken. Weer mooi 3 uurtjes extra gewerkt, dus weer 3 uurtjes extra uitbetaald!

Donderdagmiddag had ik afgesproken om met mijn groepje van het Peru-project een vergadering te houden. Ik wilde bespreken hoe we verder gingen met ons voetbaltoernooi en wie wat ging doen. Dit verliep uiteindelijk wel goed, dus nu kunnen we allemaal weer aan het werk!

Vrijdagmiddag dan nog! Ik moest eerst weer flessen op gaan halen omdat één iemand vorige vrijdag niet thuis was. Gelukkig waren ze nu wel thuis want die hadden er toch weer een hoop!!! Daarna dan ook meteen naar de Plus geweest om het statiegeld op te halen en daarna nog door naar de Lidl. Toen kon ik ook alvast naar de AH, mijn oma en opa hadden een boekje gespaard en als ik die zou inleveren zou ik daar geld voor krijgen. En dat bleek nog niet zo'n beetje te zijn ook! Ik vind het super dat mijn opa en oma me zo helpen ondanks dat ze zo ver weg wonen!!!
Ook was ik nog even naar de bank geweest om het geld van mijn project te storten. Dit vind ik altijd leuk om te doen omdat je dan weer kan kijken hoe ver je bent! Ik ben erg ver maar ga nu gewoon door met geld verdienen! Hoe meer hoe beter!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 24182

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: