Week 28 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 28 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 28

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

27 Juni 2014 | Nederland, Best

Vrijdag begonnen we natuurlijk met het werken bij de plus wat iets langer doorging dan normaal gesproken. Dat kwam omdat mijn baas mij was 'vergeten'. Het is namelijk zo dat ik maar tot maximaal 20:00 mag werken omdat ik 15 jaar ben. Dus om 20:00 moet ik een seintje van mijn baas krijgen dat ik naar huis mag. Dit seintje kwam nu pas om 20:20, dus heb ik toch wat extra kunnen werken.

Zaterdag moest ik ook weer werken bij de plus, maar gelukkig was mijn baas me nu niet vergeten. Na afloop bleef ik nog wel even met een vriendin hangen. Dit was omdat ze nog een chocoladereep voor me wilde kopen omdat ze zich nog schuldig voelde van een stanleymes ongelukje.

De rest van het weekend heb ik heel veel geleerd omdat er een toetsweek aan zat te komen die woensdag begon. Toch had ik nog een klein inkomen door mijn lieve zusje die armbandjes had gemaakt voor een meid uit mijn klas. Ze kreeg twee WK-armbandjes voor een kleine vergoeding.

Door de weeks bestond mijn dag eigenlijk uit school, leren en eten ;). Jammer genoeg had ik dus niet heel veel voor mijn project kunnen doen.

Vrijdag kon ik wel weer flessen op gaan halen. Ik was dus helemaal blij dat ik weer wat ging verdienen voor Peru maar... ze waren niet thuis... Dat was wel even balen maar gelukkig kreeg ik nog een bestelling voor een monchou taart waardoor ik toch wel weer kon verdienen. Dus vrijdag middag nog even een lekkere taart gemaakt voor mijn ouders en opa en oma en gelukkig mocht ik ook nog een stukje.

Ik heb dus niet heel veel kunnen verdienen door mijn toetsweek. Deze loopt nog tot woensdag en daarna hoop ik nog wat geld te kunnen verdienen voordat ik op vakantie ga, maar dat leest u volgende week! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 24186

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: