Week 31 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 31 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 31

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

18 Juli 2014 | Nederland, Best

Zaterdag heel vroeg (3:00!!!) vertrokken we richting Duitsland om daarna naar een camping in Italië te gaan. We zouden eerst in Duitsland één nachtje gaan overnachten omdat in één keer rijden te veel zou zijn.
Na een lange, maar niet verschrikkelijke, reis kwamen we in Zuid-Duitsland. De kamer was erg groot en heerlijk voor een nachtje.

De volgende dag weer op tijd naar Italië. ’S Middags kwamen we aan, hebben we de tent opgezet en natuurlijk gezwommen.
Het is een erg mooie en vooral rustige camping. Het ligt in een natuurpark wat er erg mooi uit ziet. Een lekker zwembad, niet groot maar ook niet te klein, en aardige mensen.
We zijn al een paar keer naar Slovenië geweest wat echt een schitterend land blijkt te zijn. Veel mooier dan dat ik vooraf had gedacht! Natuurlijk hebben we ook verschillende dingen bezocht in het mooie, warme Italië, en ik zou gek zijn als ik niet pizza hier zou eten, dus dat hebben we al drie keer gedaan maar daar zal het zeker niet bij blijven.

Maar er is zelfs in mijn vakantie een klein inkomen voor mijn project! Wij hadden flessen fris meegenomen naar vakantie waar statiegeld op zit. Ik ga deze flessen dus ook niet weggooien en bewaar ze tot na de vakantie! Ik kwam er jammer genoeg achter dat de flessen uit Italië zonder statiegeld zijn, dit is natuurlijk erg balen maar hopelijk is dat in Oostenrijk anders, want daar ga ik aankomende week naartoe!!!

Dus ik geniet nog even lekker van mijn vakantie en rust goed uit zodat ik na mijn vakantie nog even goed geld kan gaan verdienen!

  • 21 Juli 2014 - 14:41

    Opa En Oma:

    Hallo lieve Rick,

    Wat leuk om toch nog een bericht van je te lezen terwijl je met vakantie bent.
    Geniet er maar van, ook met je lieve zus en pa en ma,
    Het gaat hier lekker. Vanmiddag (maandag) heeft het een uurtje flink geregend. Hoef ik dus niet te sproeien. De temperatuur is gedaald van over de dertig naar drieëntwintig, best uit te houden in Best toch.
    Morgen gaan we naar de Thermen 2000 in Valkenburg.
    Zo dat was ons weekjournaal.
    Knuffels voor allemaal,

    opa en oma

  • 18 Augustus 2014 - 16:46

    Milan:

    Ik heb een vraagje

    Hoeveel euro heb je al voor het goede doel?

    Milan

  • 19 Augustus 2014 - 13:01

    Rick Wassenaar:

    Hallo Milan,

    Ik noem geen bedragen in en op mijn blog. Wel kan ik zeggen dat ik goed op weg ben en ik denk dat ik wel over de helft ben, maar ik heb nog een groot deel te gaan!
    Daarbij komt hoe meer ik spaar hoe meer voor het goede doel!

    Groetjes,

    Rick

Tags: vakantie, flessen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 24184

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: