Week 36 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 36 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 36

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

22 Augustus 2014 | Nederland, Naastenbest

Dit zou de laatste week worden dat ik nog veel kan doen, want daarna begint jammer genoeg school weer. :$

In het weekend was vooral mijn zusje goed voor mij bezig geweest!
Zaterdag was ze de straat in gegaan om flessen voor mij op te halen en op zondag was ze met een vriendinnetje koekjes gaan bakken en die hebben ze toen in de straat voor mij verkocht! Ze hadden nog heel wat opgehaald dus daar was ik erg blij mee!

Maandag moest ik vroeg opstaan om te gaan werken. Nadat ik om 8:00 vertrokken was, kon ik om 9:00 beginnen met werken in Schijndel. Ik had 's avonds niet veel te doen behalve mijn voetbaltraining dus ik kon lekker lang blijven. Ik had weer lekker goed verdient!

Op dinsdag moest ik twee auto's van binnen helemaal schoonmaken. Deze keer was het extra leuk omdat er een vriendin me gezelschap kwam houden die net terug van vakantie was ;).

Woensdag had ik een afspraak met een van onze mogelijke sponsoren voor ons voetbaltoernooi. Het bedrijfje heet Samenspel (http://www.samenspel.nl/) en die zouden misschien bekers voor ons willen sponsoren. De mevrouw waarmee wij spraken was erg vriendelijk en het gesprek verliep goed. We hebben gekregen wat we hoopte en zijn daar heel erg blij mee!!!
'S avonds maakte ik alvast een chocoladetaart die ik donderdag zou moeten afleveren bij een jarige vriendin.

Donderdag morgen maakte ik eerst de taart af, die we daarna gingen afleveren. Ze vond hem erg leuk en hij bleek ook nog eens lekker te zijn! :)
'S middags had ik een vergadering met mijn groepje om te kijken hoe ver we met alles waren voor ons toernooi en wat er nu gedaan moest worden. Iedereen heeft weer een lijstje me taken gehad waar we nu hard aan kunnen gaan werken!

Vrijdag heb ik dan ook meteen aan mijn taken gewerkt en al wat dingen af gekregen.

Volgende week begint school weer, waar ik nog helemaal geen zin in heb, dus dan heb ik minder tijd, maar ga ik gewoon nog steeds proberen geld te verdienen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naastenbest

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 24191

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: