Week 7 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

24 Januari 2014 | Nederland, Best

In zat midden in de proefwerkweek alleen dat heeft mij niet stil doen staan.

Zaterdag ochtend was ik de tuin gaan opmeten bij een klant van mij. Ik ga daar de voortuin namelijk ontwerpen en maken!

Zondag had ik met mijn ouders een deal gesloten. Vanaf nu zou ik elke week bijna heel het huis schoonmaken voor een vergoeding. Ik ben zondag begonnen en moet nu tot april 2015, pff! Haha.
Ook moest ik een taart bakken omdat ik een bestelling binnen had gehad. Ik was naar een vriendin van mij gegaan en wij hebben samen de chocolade taart gemaakt en versierd (zie foto's)

Op maandag begonnen mijn toetsen weer, maar moest ik ook mijn taart afleveren. Alleen deze keer kreeg ik de vergoeding op een iets andere manier... Een tijdje geleden had ik namelijk een typefout gemaakt. Ik had gel i.p.v. geld geschreven. Hierom kreeg ik het geld in een gelpot!!!
Die middag ging ik langs bij de klas van mijn zusje. In haar klas werd namelijk veel gepraat en ondernomen om mij en mijn project te steunen. Daarom vond ik het wel leuk om eens langs te gaan en een presentatie te houden over wat mijn project nu allemaal in houd. Ik vond het super leuk om te doen en kreeg ook erg leuke reacties. De paar meiden die voor mij al geld hadden opgehaald had ik even extra bedankt en ze wat spekjes gegeven.
Blijkbaar had deze presentatie een goede invloed gehad want diezelfde middag stonden er twee meiden uit mijn zusjes klas voor de deur die al geld hadden opgehaald! Super leuk!!!

Tot en met donderdag was het stevig aanpoten om alle toetsen zo goed mogelijk te maken, maar daarna ging ik weer door.
Die middag moest ik alweer een taart bakken voor een klant die een vriendin van mij geregeld had. Ook deze was erg leuk geworden (zie foto's).

Op vrijdag ben ik deze taart gaan afleveren en heb die avond ook nog met iemand van de Peru-groep samen gezeten. We hebben toen onze Valentijnsactie verder uitgewerkt en gaan aankomende week veel regelen en actie ondernemen.
Ook werden mijn kranten gebracht. Hiervoor heb ik al een interview gehad en ja hoor, ik stond er in!!! Echt super gaaf! Nu hopen dat veel mensen hem lezen en klusjes voor mij hebben!!!

We zullen zien...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 24228

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: