Week 12 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 12

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

28 Februari 2014 | Nederland, Best

Het eerste weekend zag het er naar uit dat deze week wat rustiger zou zijn rondom het Peru-project. Ik had namelijk erg veel toetsen vlak voor de vakantie en moest daar veel tijd in steken. Toch heb ik nog met wat kleine dingen geld op kunnen halen.

Zoals elke week had ik het huis weer van boven tot beneden schoongemaakt. Wat wel jammer was(/is), is dat het bieden van onze spullen op internet verminderde. Door de week heen heb ik nog geprobeerd de spullen aan kennissen te verkopen maar geen resultaat. Maar nu niet opgeven en doorgaan!

Op vrijdag kon ik wel weer mijn flessen op gaan halen. Toch een leuk bedragje! Ook had ik kunnen regelen dat ik een poster bij een schoonheidssalon mocht ophangen voor mijn taartenactie. Hopelijk levert dit nog meer klanten op.

We hebben met school een van de eerste "échte" groepsactie. Dit is een super leuk diner in Peru stijl. Alle leerlingen die meedoen met het Peru-project helpen bij alles deze avond, serveren, koken, alles! Dit vind plaats op 20 maart om 18:30. Het is een 3 gangen maaltijd voor 20,00 euro per persoon, exclusief drinken. Hier gaat wel minimaal 50% van de winst naar het goede doel en de andere 50% wordt onder de Peru-gangers verdeeld. Dus vind u het leuk om naar een Peruaans diner te gaan en daarmee ook het goede doel te steunen, geef het dan aan mij door!

Nu is de vakantie aangebroken dus hoop ik deze weer vol te benutten en weer lekker geld te gaan verdienen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 24231

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: