Week 17 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 17 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 17

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

04 April 2014 | Nederland, Best

De week begon met het afmaken van de 'proeftaart' die een klant had besteld. Het is een leuke chocoladetaart geworden met roosjes erop. Bij de foto's staat er een plaatje van.
Ook had ik weer het huis helemaal schoongemaakt.

Maandag kreeg ik al een mailtje van mij klant die de proeftaart had besteld, dat deze erg bevallen was. Hij heeft toen meteen 3 taarten besteld! Dus de proeftaart heeft geholpen!!!

De rest van de week was een beetje rustig, dat was wel jammer. Misschien dat ik even wilde uitrusten van de proefwerkweek maar dan moet volgende week wel weer beter zijn!!!

Woensdag had ik nog wel mijn contract gekregen en deze ondertekend. Ik was natuurlijk erg blij met mijn eerste echte baantje!

Vrijdag middag kwam mijn zusje nog naar mij toe. Ze had geld voor me van een paar klasgenootjes van haar. Zij hadden een zelfgemaakte armbandjes verkoop gedaan, wat uiteindelijk verrassend veel opbracht!!! Heel aardig en heel erg bedankt alle 4!!!!
Die avond was dan al de eerste keer dat ik moest gaan werken. Ik had heel de middag super veel spanning, geen idee waarom maar het was er. Toen ik er was en we gingen beginnen vond ik het steeds minder spannend en steeds leuker. Iedereen was super aardig en ze hielpen goed als dat moest. Ik vond het super gezellig en heb nu al weer zin in zaterdag (vrijdag en zaterdag avond moet ik werken)!

Een rustige maar leuke dag, met nieuwe dingen! Volgende week wil ik toch meer gaan ophalen, maar dat ligt helemaal aan mezelf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 24214

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: