Week 24 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 24 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 24

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

23 Mei 2014 | Nederland, Best

Zaterdag begon ik met het werken in een tuin. Een 'opdrachtgever' had mij gevraagd om al het onkruid weg te halen en het grasperk opnieuw af te steken. Ook had ik al het mos uit het gras gehaald wat erg veel bleek te zijn! ;)
'S avonds moest ik natuurlijk weer werken, toen kwam er wel een probleempje naar voren omdat ik voor as zaterdag was ingeplant van 15:00 - 18:00 alleen dit zou ik niet kunnen halen omdat ik dan een toernooi heb... Dat moest ik nog even oplossen!

Zondag ochtend had ik het huis schoongemaakt en 's middags moest ik bij iemand de auto wassen. Het was heerlijk weer dus ik kon lekker in de zon de auto staan te wassen wat helemaal geen straf was!

Maandag avond moest ik invallen voor iemand op het werk. Toen kwam ik op het idee om degene waar ik nu voor in moest vallen, te vragen op zaterdag voor mij in te vallen. Dat bleek te kunnen dus dat was geregeld!

Woensdag avond hoorde ik opeens dat degene die voor mij zou invallen zaterdag niet kon, maar gelukkig had ze zelf al iemand anders geregeld. Pff gelukkig! Anders was het waarschijnlijk dik stressen haha!

Donderdag avond begon ik met het maken van een taart voor een verjaardag. Deze was voor vrijdag besteld maar omdat ik meerder bestellingen had ging ik maar alvast aan deze beginnen.

Vrijdag middag meteen uit school deed ik snel een chocolade taart in de oven en ging ondertussen boodschappen doen. Het was lekker druk omdat ik ook nog andere dingen moest doen. Maar uiteindelijk had ik drie taarten gemaakt waarvan er nog twee versierd moesten worden. Een van deze drie leverde ik meteen af de anderen zou ik zaterdag pas gaan versieren en brengen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 24197

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: