Week 58 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 58 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 58

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

23 Januari 2015 | Nederland, Naastenbest

Zoals beloofd, op tijd deze keer!

Jammer genoeg was het wel een saai weekje. Ik had/heb namelijk proefwerkweek dus was de meeste tijd kwijt met het leren voor de toetsen. Maandag had ik zelfs vrij... maar zelfs toen had ik geen tijd om iets voor Peru te ondernemen. Leren... Leren... en nog eens leren. Vandaar dat het een saaie week was...

MAAR! Deze week was er wel 1 ding wat met Peru te maken had! Maandag avond was er het laatste Buffeldiner waarvoor ik 6 kaartjes had verkocht. Ik hoop dat deze goed is verlopen, ik heb er eerlijk gezegd vrijwel niks over te horen gekregen. Wel kreeg ik van mijn buren te horen dat ze lekker gegeten hadden en het een leuke avond vonden.

Voor de rest van de week was het dus een beetje eentonig met al het leren. Natuurlijk is en blijft dit nog steeds belangrijk voor Peru aangezien ik er goed voor moet staan... En dat gezegd te hebben... Ik vind deze proefwerkweek erg lastig dus ik ben bang dat ik na deze week veel punten op te halen heb! Dus nog even hard aan het werk om zo goed mogelijke punten te halen... Het mag niet zo zijn dat ik met Peru in de problemen kom vanwege mijn cijfers!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naastenbest

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 24243

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: