Week 20 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 20 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 20

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

25 April 2014 | Nederland, Best

De week begon met het afleveren van de twee taarten voor een verjaardag. Ze vonden ze erg mooi en waren erg blij dat ze op deze manier mij en het goede doel hielpen.
Die zaterdag middag was dan eindelijk de garageverkoop waar we zo hard naartoe aan het werken waren. Het was super leuk! Ik kreeg nog hulp van een aantal vrienden, wat het nog gezelliger maakte. De kraam zag er leuk uit en het heeft uiteindelijk ook een mooi bedrag opgebracht! Natuurlijk hadden we lang niet alles verkocht maar dat bewaren we dan maar tot de koningsdag vrijmarkt in het dorp.
We moesten iets eerder stoppen omdat ik 's avonds natuurlijk nog moest werken.

Zondag moest ik weer drie taarten gaan maken, voor dezelfde jarige als de twee eerder deze week! Was een mooie bestelling! De taarten waren ook erg goed gelukt en ze hebben er lekker van kunnen smullen ;).
'S middags nog het huis schoonmaken en toen was het weekend wel weer over.

Door de weeks was het rustig, een paar aanpassingen aan de spullen om ze klaar te maken voor de vrijmarkt, maar meer niet.

Een leuke week met een mooi inkomen! As. zaterdag koningsdag vrijmarkt dus hopelijk weer een leuk bedragje verdienen!

  • 30 April 2014 - 17:10

    Jose Van Hout:

    Hallo Rick,

    Ik las je verhaal in de Uitstraling. Zondag 7 september hebben wij in onze tuin in Best een hobby-/kunstmarkt, waar ook koffie en thee geschonken wordt. Als je intereese hebt ben je van harte welkom om
    taart te verkopen, en meteen reclame te maken voor je project. Het is volledig gratis, dus al je inkomsten zijn voor jou. Ik hoor wel van je of je interesse hebt. In ieder geval heel veel succes met dit geweldige project.

    Jose van Hout

  • 30 April 2014 - 21:28

    Rick Wassenaar:

    Beste Jose van Hout,

    Ik vind het zeker leuk om hiermee iets te gaan doen en het idee van taarten(stukken) verkopen is een zeer goed idee.
    Zou u via rick.wassenaar@heerbeeck.nl contact op kunnen nemen zodat we verdere afspraken kunnen maken?

    Bedankt dat u aan mij denkt bij dit soort acties!

    Vriendelijke groeten,

    Rick Wassenaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 24246

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: