Week 21 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 21 - Reisverslag uit Best, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 21

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

01 Mei 2014 | Nederland, Best

De week begonnen we natuurlijk met de vrijmarkt op koningsdag. We stonden om 6:00 op om zo te zorgen dat we een goed plekje hadden. Later bleek dat dit eigenlijk al te laat was want het zat al bijna helemaal vol! We hadden gelukkig nog wel een plekje kunnen vinden en begonnen vroeg met het uitstallen van onze spullen. Natuurlijk had ik ook weer mijn spandoek meegenomen om een beetje de aandacht te trekken. Sommige mensen waren er al erg vroeg bij om spullen te kopen, rond 7:00 zag ik al een aantal mensen rondlopen.
'S ochtends was het vooral erg druk, 's middags iets minder. Al de tijd dat ik daar met mijn zusje stond (want die kwam mij heel de dag helpen!!!) reden mijn ouders op en neer om te zorgen dat wij eten en drinken enz kregen. Ook kwamen er nog een paar vriendinnen langs die mij even kwamen helpen.
Een super leuk dagje uiteindelijk en een mooi bedrag opgehaald. Alles wat we niet verkocht hebben gaat dan maar naar de kringloopwinkel (ook een goed doel ;) ).

De dagen erna heb ik lekker van de zon en de vakantie genoten want dat moet natuurlijk ook nog kunnen. We waren nog een nachtje op 'mini vakantie' geweest en heb toen nog een donatie voor mijn project gehad!

Donderdag ging ik heel de dag werken. Ik moest om 9:00 beginnen maar omdat het redelijk ver weg is moest ik vroeg opstaan. Ik moest lampen uit dozen halen, ze dan piepschuim-vrij maken en dan weer in dozen verpakken, gelukkig kreeg ik hierbij hulp van een klasgenoot waarvan de vader de eigenaar van het bedrijf was. Het was super gezellig en eigenlijk ook wel leuk om te doen! Het verdiende ook nog eens erg goed dus ben blij dat ik het gedaan heb. Volgende week vrijdag ga ik daar weer werken!

Misschien vraagt u zich af waarom dit verslag een dag eerder is... dat komt omdat ik morgen op vakantie ga. Aankomende week zal ik dus niks tot weinig aan het project kunnen doen, maar dan ga ik lekker van de vakantie genieten en uitrusten!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 24339

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: