Week 39 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 39 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 39

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

14 September 2014 | Nederland, Naastenbest

Zaterdag morgen had ik een afspraak bij Best Vooruit. Ik zou daar langs gaan om verder te overleggen. Wat hun voor mij zouden doen waren een aantal dingen. Ze wilden mijn posters wel uitprinten zodat ik die kon gaan ophangen, ze zouden de mail sturen naar alle spelers van Best Vooruit en daarnaast mag ik ook via het account van Best Vooruit ons toernooi promoten op twitter.

Zondag ging ik met mama wat peren plukken uit ons kleine perenboompje. Toen kwamen we op het idee om er een taart van te bakken. Dus ik stelde voor dat ik de taart voor het Peru-project zou bakken en dat hun die dan bij mij bestelde. Dit vonden ze natuurlijk goed dus 's middags stond ik een taart te bakken. Hij was heerlijk! Niet heel vaak hoor je van perentaart maar hier thuis is hij zeker erg geliefd.

Maandag al kreeg ik te horen dat de mail naar alle spelers verstuurd was. Het is nu echt noodzakelijk om zoveel mogelijk aanmeldingen te krijgen dus was ik blij dat ik weer wat geregeld had!

Op dinsdag gebeurde er iets onverwachts maar wel heel erg leuks! Er was blijkbaar een trainer van een team bij Best Vooruit geweest die de mail had gezien en dacht dat hij misschien wel meer voor ons kon betekenen. Ik nam contact met hem op en maakte een afspraak voor as. zaterdag om het er even over te hebben. Hopelijk kunnen ze wat voor ons doen!

De rest van de week was rustig omtrent het Peru-project. Volgende week dan maar weer meteen door!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naastenbest

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 24208

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: