Week 65 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu Week 65 - Reisverslag uit Naastenbest, Nederland van Rick Wassenaar - WaarBenJij.nu

Week 65

Door: Rick Wassenaar

Blijf op de hoogte en volg Rick

13 Maart 2015 | Nederland, Naastenbest

Deze week was het internationaliseringsweek op school. Ik zelf ben niet op internationalisering geweest, maar wat fijn was dat het zo lekker rustig was op school. Goed ik baalde wel ontzettend dat iedereen leuke dingen doen was met zijn/haar uitwisselingsstudent, maar het zorgde er wel voor dat ik veel tijd had. Deze tijd kon ik mooi gebruiken om mijn profielwerkstuk verder te maken. Met uitzicht op volgende week, wanneer ik voor het eerst een 'prototype' deel van mijn profielwerkstuk moet inleveren, was het fijn even goed door te kunnen werken.
Samen met mijn moeder heb ik hetgeen wat ik al had gemaakt gecontroleerd en verbeterd. Dit hielp wel heel erg dus ben ik blij dat ze me wilde helpen! Nu heb ik echt het gevoel dat ik de goede kant op ga dus hopelijk blijft het zo gaan!

Voor de rest was het rustig, met uitzondering van vrijdag. Vrijdag middag had ik met mijn vader en moeder gepland om spullen voor Peru te gaan kopen. Dus dit zijn we dan ook gaan doen. Wat we wilden hebben hadden we niet allemaal zo 1-2-3 gevonden. Nouja... gevonden wel, maar dan de goede uitkiezen was een hele klus. Uiteindelijk hebben we wel mooie spulletjes gekocht, een slaapzak, slaapmatje en een (afrits)broek!! Bij de foto's zijn ze te zien. Als ik erover nadenk begint het echt dichtbij te komen!!!! Spannend!!!!!!!!!!!

Volgende week moet ik dus een deel van mijn profielwerkstuk inleveren voor een eerste controle. Hier ga ik nu dus goed naartoe werken en laat jullie volgende week weten hoe het gegaan is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naastenbest

Voorbereiding Peru-project

Details komen nog

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Dag 16 & 17

30 Juni 2015

Dag 14 & 15

25 Juni 2015

Dag 12 & 13

13 Juni 2015

Dag 10 & 11 en klaar met "Joep"

07 Juni 2015

Dag 8 & 9
Rick

Hallo, Ik ben Rick Wassenaar en mag mee doen aan het Peru-project van onze school. In april 2015 ga ik naar Peru om geld aan goede doelen te geven en ons, als jeugd, in aanraking te laten komen met armoede en andere culturen. Ik moet mijn eigen reis vergoeden en het geld voor de goede doelen binnen halen. Hiervoor moet ik dus 1,5 jaar veel geld verdienen. Ik wil u graag meenemen in heel dit proces via deze blog.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 24192

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 April 2015

Voorbereiding Peru-project

26 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: